četvrtak, 15. ožujka 2018.

... oči pune Hrvatske - Bakarac (Gradac) i Jadranovo (Lokvišće) !

... još dva arheološka lokaliteta sam danas poslijepodne nabrzaka po slabašnoj kiši i u smiraj dnevna svijetla uspio obići po povratku iz Rijeke odlazeći prema smještaju u Crikvenici!

... prvo sam na zavoju u Bakarcu uočio ploču s natpisom Gradac, parkirao, kroz slabu vegetaciju u ovo doba godine na brdašcu se uočavala vijugava stazica prema vrhu. Cipelice koje nisu predvidjele  korake ovakvim stazama ponijele su me uzbrdo i trpeći me nekih desetak minuta po toj stazici već sada slabije prohodnoj, a kako će tek biti kada se uskoro počne buditi vegetacija, ah možda saznam, možda više nikada ne kroćim ovuda.

... dakle Gradac:
... na kratkoj stazici do vrha postavljene su i dvije klupice za odmor, jedna i na samom vrhu odakle se pruža lijep pogled na more, zaljev, brda, prometnicu.







... a ploča na samoj lokaciji leži polegnuta, netko se barem potrudio kamenje staviti kako ju bura ne bi odnijela prema prometnici !







... i pogled preko zidina ka viaduktu !



... potom sam u Jadranovu ugledao putokaz za arheološki lokalitet Lokvišće, žmigavac desno, malo lutanja, malo pomoći GPS koordinata sa stranica "Stari gradovi, utvrde, dvorci i srednjovjekovna kultura" i eto me.




Razočaravajuće je na prilazu tim starim lokalitetima u prirodi nalaziti na tragove ljudskog nemara i nekulture, nepoštivanja prirode - red odbačenih vodokotlića, malo starih konstrukcija suncobrana, malo starih kanti, najlona itd ...





... oku su ipak ugodnijie proljetnice:




... sam lokalitet ne nudi puno informacija pa sam ih potražio i našao slijedeće na http://www.mgc.hr/istrazivanja/arheolo%C5%A1ko-nalazi%C5%A1te-lokvi%C5%A1%C4%87-u-jadranovu 









... za kraj sam ostavio jedan klik na malu barku u uvali:


Nema komentara:

Objavi komentar