srijeda, 8. kolovoza 2012.

... današnja priča: šibice !!!

... tko još pali cigaretu (lulu možda) šibicama !
... vrlo rijetko -rijetki !
... obezvrijeđivanju vrijednosti izrade i unikatnosti upaljača, tj. poplavom jeftinih "jednokratnih" modela istih,
šibice su se povukle u spokoj, gotovo nestadoše
... obične drvene (duge i normalne dužine), kaubojske (koje se pališe osvaku površinu; đon cipele), parafinke, pljosnate, svakakove. naše šibice "Drava" prekrasnih motiva pasa, gradova, divljih životinja.... - jednostavno ih nema







... korištene su i u marketinške i političke svrhe (kao što danas stalno vidimo i na plastičnim upaljačima):


... od šibica se nekada stvarala zanimacija - stariji će se sjećati zanimljivih mozgalica u vidu premještanja jedne šibice kako bismo izvršili postavljeni zadatak/problem;

... u strpljivih se rađaše i makete koječega (najčešće u dugim vojničkim danima Eiffelova tornja), a umješniji stvaraše i umješnija djela; gotovo umjetnine:


... od kuda mi nakana spomenuti ovo, odlazeći s posla na podu pored hotela panorama naiđoh na ispuštenu kutiju njihovih reklamnih "hotelskih" šibica,




... i eto me doma za prozorom u svijet (čitaj i razumijevaj - internetom); pa potražih i nađoh poveznicu o filumeniji i motorima:



... i to je to; svako vrijeme nosi svoje breme - rekoše; danas su nam od nekada svjetske firme za proizvodnju šibica ostali papirići za cigarete, filteri, a ovo zaboravismo:
... i za kraj jedne olimpijske:
... nekoliko mjeseci kasnije dodajem i ovu fotku s FB-a:


Broj komentara: 6:

  1. ... pročitajte ovaj kratki nostalgični osvrt o šibicama ! ... baš me zanimaju Vaši komentari !?

    OdgovoriIzbriši
  2. Vooooolim sibice, uvijek ih negdje imam u nekoj torbi. Najvise volim kad zapalim sibicu, prinesem je cigareti da je zapalim a miris vatre mi prozme nosnice (so sexy)!!!!!
    Uvijek biram drvene!!!
    Trenutno na nozi imam opekline od iste naprave (sto uopce nije sexy)
    necchi

    OdgovoriIzbriši
  3. ... drago mi je da ti se svidjela priča kumice, evo još jedna pričica, danas o bikericama !

    OdgovoriIzbriši
  4. Još uvijek kupujem šibice da ujutro upalio vatru u športu a nedavno sam nabavil i kaubojske šibice 10 kutija a u kutiji 100.kom šibica..

    OdgovoriIzbriši
  5. Lijepo je osjetiti miris sumpora.Još uvijek palim vatru u športu ujutro sa šibicama askoro sam nabavil kaubojske šibice 10 kutija po100.kom sibica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepo je osjetiti miris sumpora.Još uvijek palim vatru u športu ujutro sa šibicama askoro sam nabavil kaubojske šibice 10 kutija po100.kom sibica.

    OdgovoriIzbriši