četvrtak, 29. rujna 2016.

...oči pune Hrvatske (Krk - ruševine crkve na Sv. Juraj-u) !

... nije važno je li Krk prirodni otok ili umjetni poluotok, most sam prešao i naumom skrenuo prema Vrbniku no ispalo je da Vrbnika niti ovaj put nisam vidio, naišao sam na druge ceste, druge staze i nije mi žao. Otkriveno je ispisalo nove stranice zaljubljenosti u vlastitu zemlju, rodnu grudu Hrvatsku!

... neka sila je htjela da već u razini Malinske skrenem cestom negdje lijevo, slijedio sam nos, neki "filing", naišao sam na selo Dobrinj, pa krenuo dalje prema selu Krasu unutrašnjosti otoka, e pa tu sam zapazio putokaz tablu za najviši vrh otoka; Sv. Juraj i ruševine stare crkve, vozi Luky ...









... a gore odmah iznad lijepog mjesnog groblja nesvakidašnji povijesni prizor ruševina stare romaničke crkve sela Kuševica na nešto malo više od 300 n/n.v. koju poružnjuje nakaza ograde ogo postavljene konstrukcije odašiljača, no to je danas neizbježno, ali nije vrijedno spomena u ovoj kratkoj priči.

... zanimljivi pokazivači, usmjerivači, pojašnjivači; nijemi, kameni i topli u svojoj starosti; nadasve neobični:


... postaje Križnog puta kakove do sada nikada nevidjeh:















... još malo kamenih ljepota u krasoti riječi svoga vremena:













 ... Oltar, novčić, ostatci zidina, pričaju za sebe:









Nema komentara:

Objavi komentar