nedjelja, 24. rujna 2017.

... oči pune Hrvatske - Jelengrad !


... dakle krenuh prema Lipiku, ali sjetih se u Popovači kako sam nedavno obilazeći Podgarić i stari Garić grad vidio putokaz za Jelengrad, ali tada nisam imao vremena za obilazak pa sam sada potražio put do tamo.
... doduše znao sam da krećem u malu avanturicu jer svi ti stari gradovi, ruševine, nalaze se u brdima, gorju, makadami vode do njih, poljski i šumski putevi, još veće pitanje mi se motalo po glavi što ću nakon silnih kiša proteklih tjedana zateći na ovom području...
... da, iznenadilo me, ali čak pozitivno što je makadam po šumi bio solidno vozan, djelomično blatan, ali vozan, bez nezgodnih uspona i stigao sam na sto metara od Jelengrada.
... za početak malo kartografije područja lokacije Jelengrada i malo ponuđenog teksta sa oglasnih ploča koje sam snimio nekih pola kilometra od mjesta parkiranja svoga Šokca;






... kažu da su sve jestive, neke samo jednom, meni su bez želje za konzumacijom zanimljive:








... još malo podataka:







... prije uspona gore malo poziranja sa kamenim pretkom jelena koji su tu nekada obitavali:









... prilazak samom Jelengradu uz zadnje planinarske markere:




... i na kraju njegovo veličanstvo Jelengrad:


















... i malo samopozerstva:






... ma ne, za kraj Šokac, on je zaslužan zato što sam vidio i ovu ljepotu !



Nema komentara:

Objavi komentar