ponedjeljak, 26. srpnja 2021.

... oči pune Hrvatske - Križevačko/Podravsko/Bilogorski đir !

 ... nakon Većeslavca nastavljamo dalje cestovno makadamskim kombinacijama,  S ovim šljunčano kamenitim stazama jače i slabije ja sam posebno oduševljen, muči mi se ćim ih vidim ispred prednjeg kotača, no poslušao sa Robija, opustio trbušne mišiće i kaskadreski se razjurio po divoti prašine s punih 20 - 30 ln. na sat, a ponegdje i 35 ! ... al je prštilo iza mene !!!


... prije Novigrada Podravskog zastali smo u s. Donji Mosti i poslikali mjesnu crkvu sv. Benedikta opata, zatim zavirili kroz razbijeno staklo u nekadašnji mlin, te upoznali koš jedno mjesto stradanja Hrvata od strane nekadašnje prosrpske žandarmerije.







... roda čuva gnijezdo i školski prozor !



... opet moram malo u rikverc, nakon Većeslavca smo uz put naišli na prilično zapuštenu pravoslavnu crkvu s grobljem, pokoji klik i ajmo dalje, zapušetena crkva i zapušten spomenik nekim partizančinama odmah u dvorištu crkve - kakve li koincidencije za bivšu Jugu, moglo se, htjelo se, dopustilo se - vezati jednu crkvu i Partizane !








... konačno malo predaha, istresanje prašine, pa ispijanje po pola litre cedevite i kave na trgu ispred crkve u Novigrad Podravski.
https://www.novigrad-podravski.hr/index.php/opcina-novigrad-podravski/opci-podaci/povijest
... dok Robi škica dalju trasu na mobu, ja okolo klikam crkvu i obližnji parkić.















... labirint od živice !







... fotkanje završeno, kreću prva propitivanja o mestu za "nekaj prigristi" !








... vozimo dalje prema Hlebinama. no to ću posebno opisati!


Nema komentara:

Objavi komentar