utorak, 23. travnja 2024.

... usputnosti - lutanje po Banovini!

 ... kada besciljno lutaš te po sječanju tražiš neki put, obično i zalutaš. Tako sam i ja, Barem sam se provozao i izvozao, bem ti makadame!

... negdje prema staroj utvrdu Klinac koju nisam pronašao! Više sreće drugi put! Ni žive duše za priupitati, a ziher je tu negdje desno od ovog starog bunara!!!


... jedan od mnogobrojnih pčelarskih OPG-ova.



jedan zapušteni izvor! Javorovac! Potok je čini mi se Komarnica te vodi do...



... nakon više od petnaestak kilometara pronađoh Gaćešin partizanski logor. Odnosno betonsku gromadu sa uklesanim zapisom. Memorijal posvećen prvom partizanskom vojnom logoru i zbjegu naroda Banije - Gaćešin partizanski logor, rad Zdenka Kolacija.


... mnogobrojni željezni mostovi!







... na ovom izvoru nema imena, a zaboravio sam i selo u kome ga nađoh.




... izvor Jurica!






... ima još toga za obići!

Nema komentara:

Objavi komentar