... veliki moto događaj za našu Hrvatsku je svako Europsko natjecanje. Ona najveća moto natjecanja odavno zaobilaze našu zemlju. Dobiti organizaciju prvenstva Europe u bilo kojem sportu, u bilo kojem našem gradu zaslužuje veliko poštovanje ili što se bikerski voli reći; respect. Velika Gorica je na stazi Bugatti Rimac u Mičevcu svoju turističku i sportsku ponudu obogatila domaćinstvom 11. Europskog prvenstva Moto Gymkhana Croatia. No pravi domaćin i organizator ovog prvenstva je Udruga Moto Gymkhana Croatia.
... opis prvenstva započinjem završnom fotkom takmičara i vrijednih entuzijasta udruge MGC. Ovi umorni osmijesi i sreća u zajedništvu zaslužuju foto uvod. Udruga Moto Gymkhana Croatia osnovana je i djeluje s ciljem edukacije motorista u školi sigurne vožnje onih koji su tek nedavno položili "vozački" te i svih nas koji se dodatno želimo educirati i unaprijediti svoju vožnju. Veliki dio obavlja se na edukacijskim poligonima. Najčešće na prostoru studentskog kampusa na Borongaju (ZG) no i tijekom "gostovanja" kod različitih udruga, zainteresiranim ministarstvima (MUP) i sl. Na kraju tu je i Moto Gymkhana trening za vozače koji žele brusiti svoju tehniku vožnje. Oni najuporniji sudjeluju u raznim godišnjim natjecanjima, a neki i na ovoj razini pokažu svoje umijeće i dosegnutu razinu vožnje.
Citat sa stranica MGC:
Natjecanje Moto Gymkhane namijenjeno je onima sportskoga duha, svjesni dobrobiti kontinuiranog usavršavanja i upoznavanja vlastitih granica kao i granica svoga motocikla. Cilj natjecanja je prolazak zacrtanog poligona u što kraćem vremenskom periodu po pravilima krovne organizacije Moto Gymkhane iz Japana. Svako natjecanje se boduje po pravilniku Moto Gymkhane. Ukoliko želite informacije o eventima Moto Gymkhane Croatia, prijavite se na njihovu stranicu i newsletter. Glavni krivac za rad udruge MGC je veliki moto znalac i prijatelj Željko Marinović - Žac. No da se vratim takmičenju.
Natjecanje Moto Gymkhane namijenjeno je onima sportskoga duha, svjesni dobrobiti kontinuiranog usavršavanja i upoznavanja vlastitih granica kao i granica svoga motocikla. Cilj natjecanja je prolazak zacrtanog poligona u što kraćem vremenskom periodu po pravilima krovne organizacije Moto Gymkhane iz Japana. Svako natjecanje se boduje po pravilniku Moto Gymkhane. Ukoliko želite informacije o eventima Moto Gymkhane Croatia, prijavite se na njihovu stranicu i newsletter. Glavni krivac za rad udruge MGC je veliki moto znalac i prijatelj Željko Marinović - Žac. No da se vratim takmičenju.
... prvi dan posjete obavilo je nas nekoliko iz kluba u subotu. Radilo se o potpori svim prijateljima iz udruge MGC te našem klupskom članu Boži, pa zatim prijateljima Litri i Ministru kao i svim sudionicima eventa. U trenutku našeg poslijepodnevnog dolaska trajale su trening i kvalifikacijske vožnje. Adrenalina, mirisa benzina, ispušnih plinova i guma pomiješanih sa mirisom roštilja ugostitelja nije nedostajalo. Proučen je pravilnik sudjelovanja s posebnim naglaskom na propisanu zaštitnu opremu te kacige. Propisane su ostale mjere sigurnosti motocikla, takmičara, ponašanja sve do kategorija pravila te utrka i nagrada. Poseban dio uputa odnosio se i na sigurnost gledatelja.
Naš Božo (Darko Božinović) u koncentriranoj kvalifikacijskoj vožnji.
... moto košnica na stazi.
... potpora iz gledališta:
... moto sport ne ide bez padova, no srećom bez ikakvih posljedica zahvaljujući stečenoj tehnici vožnje, opremi vozača i "opremi" motora. Ipak se radi o Moto Gymkhana organizaciji koja podržava treninge i natjecanja u spretnosti vožnje.
... nakon ovih treninga i kvalifikacijskih vožnja došli smo i do trenutka službenog otvorenja 11. Europskog prvenstva Moto Gymkhana Croatia. Više od osamdeset prijavljenih natjecatelja iz petnaest zemalja. Svaka čast!
... takmičenje je kratkim i iskrenim pozdravnim govorom dobrodošlice otvorenim proglasio gradonačelnik Velike Gorice Krešimir Ačkar. Uslijedio je kratak defile predstavnika 15 zemalja.
... demonstracija vožnje na poligonu europskog doprvaka u Gymkhana vožnji!
... nije bitno jeli prizemljenje bilo namjerno ili nenamjerno - bilo je sigurno i bez najmanjih posljedica za vozača i motor.
... dan drugi, pozdravi, okupljanje, pristizanje gledatelja, navijača, prijatelja i rodbine bez kojih takmičenje ne bi imalo dodatnu strast i adrenalin. U potpori Boži, Litru, Ministru i svim ostalima danas smo Burke, Kuki i ja.
... čekamo objavu nacrta poligona koji natjecatelji moraju upamtiti kroz 45-ominutnu šetnju. Priprema poligona!
... potom su uslijedili petnaestominutni krugovi zagrijavanja te start prve utrke. Sa starta kreću natjecatelji prema utvrđenoj startnoj listi nakon odvoženih subotnjih GP8 kvalifikacija. Prvo najsporiji, a potom prema najbržima. Voze se dvije utrke, boduje se bolji vozačev rezultat. Kazne: 1 sec. je dodir čunja i spuštanje (dodir) noge o tlo. Tri sec. kazne zaslužuje natjecatelj ukoliko napusti stazu, pogriješi ulaz iz jink-a. Zatim ukoliko "pedalira" nogama, zaustavi se izvan ciljnog okvira ili padne izvan njega. Diskvalificiran je natjecatelj ukoliko preskoči prepreku ili ode u pogrešan smjer vožnje. Mediji i snimatelji svih vrsta su spremni. Naravno i ostale službe.
... prvi (od "naših") kreće Litra (Mario Anić) sa svojom Honda CBF1000. Polako i sigurno, stiže do cilja. Rezultat nije bitan, pa ipak je važno sudjelovati.
... Ministar (Ivan Kračun) odvozio je svoju utrku i zaradio "disko" !? Ne sjećam se radi koje pogreške. Nije bitno! Trebam li ponoviti onu o važnosti sudjelovanja!?
... Ministar i Yamaha Tracer 900!
... ajmo Božo prolomilo se nakon ulaska natjecatelja br. 99!!!
... zadnji "koncentrati"!
... Božo kraj svoje "fejzerice" Yamaha FZS 600!
... malo zagrijavanja guma!
... krenuo je! ... ajmooooooooooooooo!!! ... Božo mi te volimo!
... u cilju šok: i on je otišao u "disco"!
... ma mi ga ipak volimo!
... sve je u očima promatrača:
... rekao je Kuki kako bi mnogi od nas te čunjeve motorom pomeli kao ralicom!
... slijedilo je druženje, šale, zafrkancije i malo klope, pa osvježenja na vrućini dana. Pripreme za drugi natjecateljski krug. Sada se sreća okrenula, Litra je završio u"disc-u", Ministar (Ivan Kračun) je jaaako dugo završavao zadnje krugove - no završio utrku. A Božo! E on je službeno među prvih pedeset. Bravo majstore! Niti ne pomišljajte reći kako to nije neki rezultat za svu trojicu. Ukoliko želite biti uspješniji prijavite se na neko slijedeće Gymkhana natjecanje.
... i tako je završilo 11. Europsko prvenstvo Moto Gymkhana Croatia 2025. Hvala "bro" Jozi na ovim podacima. Čestitke svim natjecateljima, posebno onima koji su bili najbrži i najspretniji na poligonu.
Kategorija žene
1. Kristina Abelianova - Estonija
Suzuki GSX-R750
Kategorija žene
1. Kristina Abelianova - Estonija

2. Marie Geerlings - Nizozemska
Suzuki GSXR-1000
3. Marketa Juzova - Češka
CBR600f

3. Marketa Juzova - Češka

Kategorija muškarci:
1. Jonathan Arias - Španjolska
Honda CB1
2. Gijsbertus Schuld - Nizozemska
Honda NSR250
3. Piotr Szkut - Poljska
Yamaha MT-07

2. Gijsbertus Schuld - Nizozemska

3. Piotr Szkut - Poljska

... motor pobjednika sa Kanarskih otoka je Honda CB1!
... treba na kraju istaknuti našeg najboljeg takmičara Josipa Živića na sedmom mjestu!
... motor koji je pobrao simpatije, električni zujavac i odličan vozač! Čeh Jan Bereš KTM Freeride-E.
Nema komentara:
Objavi komentar