nedjelja, 30. listopada 2016.

... oči pune Hrvatske - (nekoliko Pakračkih sličica) !

... pomalo razočaravajuće mi djeluje razvikana obnova znamenite Pakračke česme, ispada ovako u živo da je počišćen i uređen okoliš, stavljena "bakrena kapa" i puštena voda !
... Ok, da ne ispadnem prekritičan - nije to malo, ovo daje dušu jednom lijepom znamenu grada, možda sam ja previše očekivao, odnosno smatrao sam da su na samoj česmi obavljeni značajniji restauratorski zahvati ...
... možda za slijedećih dvadeset godina !!!
























... jedan detalj sa stupa u blizini česme, "rukopis zvjeradi" i nakon 25 godina prejasno vidljiv:


... Spahijski podrum lijevo u iščekivanju obnove (možda najlonski omot sa strane prometnice nešto obećava) i neke buduće namjene i iskoristivosti tog znamenitog prostora ( http://www.muzej-pakrac.hr/?vrsta=3&id=36 ); iznad se vidi dio obnovljenog Hrvatskog doma u jesenjem ruhu, gledajući ga ispod sjećam se odlazaka na kino predstave što su bili početci mojih vikend izlazaka u život ...


... obnovljena crkva BUDM, ljepotica, sjaji na Suncu ovako ponosna i prkosna !

... u danima uoči Svih Svetih jedan detalj sa groblja, uz poruku i podsjetnik, onima koji su rušili i onima koji to zaboravljaju!!

... mali krug foto šetnjom dvorišnim prostorom kurije Janković  i ostalih objekata uz objašnjenje povijesne i današnje uporabe !










Nema komentara:

Objavi komentar