ponedjeljak, 4. prosinca 2017.

... ZG 2017 craft BEER festival conection !

... više smo degustirali nego fotkali !


... upad (45 kn) koji je ustvari stjecanje čaše kojom se ide okolo i po nekim popularnim, nekim srednjim, nekim skupljim i ponegdje vrlo skupim cijenama za deci i pol do dva ili više deci piva isprobava craft scena u Hrvata i nešto Englezića !   ... osim upada dobije se vodič-knjižica s opisom majstora pivara, narukvica koju "napuniš" novčekima i cugaj bratko!
... te strane pive nisam/nismo niti htjeli probati, vrtili smo i vraćali prazne čaše (koji ne najbolje pripremljeni organizatori ove manifestacije nisu imali gdje i u čemu isprati između degustacija, pa sam se našetao do nedalekog toaleta) isključivo po domaćim pivo ponuđačima !
... nisam htio posezati za pivicama koje sam već ranije pio, ali zato sam probao sve ostalo što nisam, pa da se malo podsjetim:

- vele organizatori da je suorganizator i gost ujedinjena kraljevina V. Britanije i Sj. Irske, iako niti jedno Irsko pivo nismo na štandovima našli, želju za Britiš pivama već sam opisao ! ... u knjižici je doduše navedena jedna pivovara iz Wales-a !

- klopu koja prati pivsku kulturu izbacili su izvan hola SC-a, van pred ulaz pa očito nismo ničim mazili nepca osim tekućinama.

- od Medvedgrada sam isprobao Božićnu pivu, Dunkel Bock, 6,9%; vrlo dobra te Baltazara, Hopy lager koji može proći u raznim prigodama sa srednjom jakošću od 5,6% !   ... ne bi bilo lijepo zaobići prvu nezavisnu Hrvatsku pivovaru !

- Pulfer, kao naše "tramvajsko" pivo četvorice frendova ponudilo nam je probi svoja dva odlična piva; Pale Ale (American) s 5,4% i Black Ipa sa 6,9% jakosti!

- iz Bjelovara od Žednog stiže u čaše pivovara Zeppelin; kušali smo Flamingo (Red Ale) 5,1 % te Ra-koon Porter sa 6,5%; odlična su mi oba, mala prednost "crvendaću"!

- Križevačku pivovaru smo htjeli zaobići, tj. ja sam je htio zaobići, ali frend Željko je insistirao pa zašto ga odbiti, na kraju smo probali sve tri ponuđene; svijetli Pilsener (5%) koji je solidni lager, bolji je izbor Dark Lager (6%), a najbolje od njih je Japa, American Pale Ale 5,6% !

- jedan jako zanimljiv okus sa Hvara ponudila je ženska ruka, pivo As, American Stout 6,5% (koje inače obožavam), Poljakinja koja se skrasila u našim prostorima i ponudila nam Festival excluzive pivo Mrgud, odličan izbor, meni i preodličan !

- za kraj ostavljam otkriće dana iz Sanobora, pivovara i pivnica kraj sajmišća; Samoborsko pivo, Razum je totalno urazumio moje poimanje pivskih okusa u sve tri ponuđene kombinacije: Vilenak svijetlo pivo 5,8% jačine otvara svijet pive g. Razuma, nastavljamo ga sa Coprnicom, crvendaćem jačine 7,3% kažu za žene (hik !); treće isprobano je tamni 5,3% Norc, ali izbor je pao na Coprnicu, na kraju tu smo ostvarili najbolji kontakt s mladićem iza točionika koji je za nas otvorio i pivski liker njihove domaće proizvodnje, a i nas počastio punim čašama još jednom Coprnicom! .... hvala mu, tako se radi promocija ! ... biti ću mu uskoro gost !

... eto vam i poneka slikica, malo mutna, na tragu našeg izgleda pro povratku doma, blagoslovljen bio Bandić sa idejom besplatnog tramvaja u dane vikend adventa !

... PIVILI !!!







... pivski liker iz pivivare Razum u Samoboru !


Nema komentara:

Objavi komentar