ponedjeljak, 23. svibnja 2022.

... oči pune Hrvatske - pivovara Slavonica (Pakrac) !

 ... volim svoj kraj Lipik i Pakrac, dolazak u njih iz Zagreba u kojemu živim uvijek mi donese mirnoću boravka i neki novi užitak. Poneki užitak donesu mi događaji koje organiziraju gradovi, poneke užitke donesu mi ljudi koje namjerno i nenamjerno sretnem, a poneki užitci dođu neplanski. Takav užitak bio je ovotjedni odlazak na pivo u pivovaru Slavonica, smještenu u ulicu Kralja Tomislava u Pakracu.




... pivovara “Slavonica” privatna je mala craft pivovara. U svom početku ponudili su nam Grofa i Groficu. Dva okusa koji su oslanjajući se na  pakračku vlastelinsku povjesnicu imena dobili po grofu Juliju Jankoviću (1820-1904) i njegovoj družici Alojziji. Grof Janković uvelike je uticao na razvoj Pakraca u 18. stoljeću.


... pivovaru je 2017. godine začeo i 2018. pokrenuo proizvodnju Marko Barčan. Uz nastanak pivovare i prvih okusa dolazi i moto pivovare: Živi slobodno, pij kao Grof!


... sve uređeniji dvorišni prostor za sve češća druženja i "pivoužitke" !


... otišao zadovoljan, doslovno se izgušterirao piva!


... GROF; pripada porodici Amber Ale, umjerene jačine 5,5% vol. Alk., blage gorčine 23 IBU-a. Pripremljen od štajerskog hmelja i četiri vrste slada. Odlično mi je legao u subotnjoj vrućini iako sam već i njega i Groficu puno ranije kušao.


... Grofu se pridružuje suputnica, GROFICA; American Pale Ale po stilu, alc. 5,9%, tri američka hmelja zamutila su Groficu, onako voćna okusa prilagođena je više ženskim nepcima. Meni paše, a svidjela se ta vrijedna vlastelinka i mojoj ženi.

... carica, snažna kao Marija Terezija (1717. - 1780.). Gorak i snažan okus India Pale Ale-a (IPA). Alc. 5.9%, IBU-a 55. Mogu ih popiti no ne i višekratno uživati u okusima te obitelji piva.

... prvo kušanje, Slavonska Neipa, Slavonica Classic. Uglavljujemo je u obitelj lagera, Slavonskog. Novostvoreno! Alc. 6,2%, laganini !!! IBU 28, ječmeni i pšenični slad, hops hmelj. Fino se osjeća voćni okus, a pažljivom nosu isti neće promaknuti. Zove na još, a voziti nazad moram prema ZeGeju.



... ajmo u šoping, pripremljeno za nas/Vas, za ponijeti doma ili pokloniti nekome, na nama/Vama je samo izbor.


... ja sam odabrao:


...nadam se kako ću u nedjelju uživati u nogometu, pobjedi Dinama nad Hajdukom, tituli prvaka i okusu ovog piva i izvrsnog sportsko pivsko poslovnog projekta.


... do slijedećeg okusa - PIVILI !


... Bea, hvala na društvu, informacijama i pomoći u gašenju žeđi, za tebe su slijedeće fotke tvojih kaljevih peći krasotica iz tvog doma.




... nekada krasilo zidove "Jedinice" - danas Bein dom.

Nema komentara:

Objavi komentar