nedjelja, 15. listopada 2023.

... usputnosti - muzeologija; Muzej mamurluka!

 ... treći dio nedavne nedjeljne muzeo-trilogije bola je i posjeta Muzeju mamurluka. Lokacija Vlaška ul. 55, koja minuta šetnje od Trga Bana J. Jelačića preko Europskog trga. Tramvajem u smjeru Maksimira svega jednu stanicu. Motorom dostupno uz spretno parkiranje u blizini muzeja, a auto ostavite u nekoj od obližnjih javnih garaža.


... već vas sami haustor uvodi u odlično raspoloženje muzeja osnovanog krajem 2019.



... postajete živim izloškom u nekoliko dimenzija!


... ulaznica s rakijom dobrodošlice 8 eurića, a za studentske i umirovljeničke iskaznice i nešto jeftinije.




* skinuto sa stranice muzeja:  "Pozdrav :), ja sam Rino!
Osnivač sam Muzeja mamurluka. Prije nekoliko godina (p)bio sam sa svojim prijateljima i razgovarao o našim pijanim pričama.
Prijatelj je pričao kako se probudio s pedalom bicikle u džepu i meni je sinula ideja - zašto ne bi postojala neka kolekcija svih pijanih priča i predmeta s kojima su se ljudi budili mamurni! I uz pomoć mojih prijatelja otvorili smo prvi i jedini Muzej mamurluka na svijetu.
Naš muzej ima jedinstveni koncept koji smo razvijali tijekom 3 godine otkako smo počeli. Stalno dodajemo nove unikatne interakcije i sadržaje koje prilagođavamo po željama naših posjetitelja. Dobrodošli u muzej koji je stvoren od strane mladih ljudi/ studenata, nadam se da ćete uživati :)"







* Muzej nudi: - 8 interaktivnih soba
               - 10+ interakcija
                                                                    - 40+ priča i predmeta s kojima su se ljudi budili 
                                                             (još mnogo dodatnog infografičkog sadržaja)




... podijelite svoje mamurne priče i predmete anonimno ili budite hrabri pa priznajte tko ste. Koliko sam puta zaružio u sidru - ne bih se začudio da je ova ručica moj eksponat!







** Na ulazu možeš pronaći i nekoliko fora ideja za poklon kao što su Drinkopoly, majice s printom, usb u obliku piva, otvarače, vina i piva ( s etiketom koja sadrži smiješne priče pijanstva)…



















... hod po pijanom podu s naočalama i zrcalno-izlomljenom slikom!



















... simulator pijane vožnje morate isprobati!











... alkohol šverc!







... skrivalice cuge!




... i tako se rastajemo od prvog svjetskog muzeja mamurluka! ... Hrvati su kreativni u pijanstvu, a i nakon njega!




Nema komentara:

Objavi komentar