nedjelja, 24. srpnja 2016.

... Blato na Cetini !

... rekoše mi u Trilju da natpis Blato n/C u zafrkanciji znači: Blato nema cura, no s time se zasigurno neće složiti moj prijatelj Marinko Kovač i njegova Dina.
... isto tako jedan domaći čovjek mi reče da se prije upotrebljavao naziv Blato od Radobilje (jedno obližnje naselje), također mi je potvrdio da je naziv nastao od jezerskog blata koje desetljećima nije dopuštalo bliže naseljavanje obalja rijeke Cetine!
... tijekom posjete svom prijatelju Marku odvojio sam malo vremena za skoknuti do ove male oaze raftingaša, kupača i svih ostalih uživatelja prirodnih bogatstava Lijepe naše:
... zapisano objektivom mobitela to bi ovako izgledalo:












... kartografski prikaz krajobraza:

... i ja te volim Hajduče !




... spomenik u centru Blata n/C:

... tijekom povratka u selo Ugljane naletjeh na zanimljivu kulu - vidikovac:

... pogled prema dijelu Cetinske krajine i Biokovu ! 



Nema komentara:

Objavi komentar