ponedjeljak, 10. siječnja 2022.

... Azra - moje pjesme, moji snovi i žive uspomene !

 ... jedna današnja poruka na Messengeru od g. Leinera glasila je: 
Pozdrav! Skupljam priče Azrinih fanova iz cijele regije. To će biti jedina knjiga na temu Azre koju će napisati isključivo fanovi. Ako želiš, pošalji opis koncerta, neku anegdotu, neko promišljanje o Azri...rok je do 1.2. (slijedi njgova mail adresa), 

Pitao sam je li to on, učinilo mi se da je kad sam zaprimio zahtjev za prijateljstvo i ponudio sam ovu svoju kolekciju i uspomene ukoliko dođe do daljnjeg kontakta.

Zapis na FB star nešto više od godinu dana:

... 40 godina od prvog albuma Azre natjeralo me pronaći davno izrezane novinske članke zaljepljene u jednu bilježnicu. Sakupljajuči te novinske članke, intervjue, top ljestvice, nakon svakog novog albuma prepisivao sam i sve tekstove pjesama. Možda nekoga od vas kao i mene ovi izresci odvuku u ljepše davne dane iz tmurnosti današnjice, potresa, korone i ostalih sranja 2020-e !

https://www.facebook.com/lukylipik/posts/10160069786802573


































Nema komentara:

Objavi komentar